Claudia Schiffers skönhetshemligheter

claudia-schiffer

Jag tillsammans med Claudia Schiffer.

En av de trevliga fördelarna med mitt jobb är att jag ibland, och det sker inte allt för ofta, får intervjua otroligt vackra kvinnor om deras skönhetsvanor. Allt som ofta är de svenskor men ibland, som ni ser, möter jag en riktig ikon. I november förra året åkte jag till London och gjorde en intervju med den otroligt vackra Claudia Schiffer. Jag och några andra journalister från världen över fick en kvart tillsammans med henne och försökte så klart pumpa henne på så många skönhetshemligheter som möjligt. Här kan ni läsa hela intervjun.

En reaktion på ”Claudia Schiffers skönhetshemligheter

  1. Pingback: Den tog slut: Nude Advanced renewal overnight repair mask | My ruby red, ruby lips

Lämna en kommentar