Ellie Goulding for MAC

Powder blush duo i "I'll hold my breath" och Patentpolish lip pencil i "Revved up".

Powder blush duo i ”I’ll hold my breath” och Patentpolish lip pencil i ”Revved up”

Jag vet inte hur det är med er men jag har inte lyssnat särskilt mycket på brittiska sångerskan Ellie Goulding i mina dagar, vilket i och för sig kan ha att göra med att jag mest lyssnar på samma typ av musik som jag gjorde för tio år sedan.

Hur som helst, nu lanserar hon en kollektion tillsammans med Mac och den ser ganska så fantastisk ut. Tänk en neutral färgskala som enligt Mac kan tas från ”au naturel by day” till ”breathtaking bombshell by night”.

I kollektionen finns allt från ett duorouge (som ni ser i bild) till lösfransar till läppstift, läppenna, läppglans och en ögonbrynspenna i färgen ”Strawberry blonde” och mycket mer.

Från och med den 29 december hittar ni hela kollektionen här.