Gratis frakt hos E.l.f

Härliga och billiga märket E.l.f bjuder på gratis frakt den här helgen om du anger FB50THOUSANDEU som rabattkod. Sista dagen är idag så passa på att shoppa på dig dina favoriter. Det finns några produkter som jag tycker du ska spana in om du inte riktigt har koll på märket och de är:

  • Studio Concealer & Pencil Brush
  • Mineral Booster
  • Mineral Eyeshadow
  • Studio Lip Balm SPF15
  • Under Eye Concealer & Highlighter
  • Professional Shine Eraser

Och om du funderar på deras mineralfoundations kan jag säga att de är väldigt mörka, till och med den ljusaste fungerade inte på mig efter att jag varit i Dubai. Dessutom blev jag ganska snabbt blank i ansiktet efter att ha sminkat mig och det är aldrig ett bra tecken. Så spana in ovanstående produkter men håll er borta från deras mineralfoundations.