Parfymfynd

Igår åkte jag upp till mina föräldrar i Boden och som vanligt så lyckades jag göra fynd på Arlanda.

Jag vet inte hur länge jag har spanat på CK In2U från Calvin Klein. Jag tror att det hela började med ett parfymprov någon gång och sen dess har jag funderat och funderat. Jag har ju redan en hel del parfymer och det har aldrig känts riktigt nödvändigt att lägga 450 kronor på ytterligare en parfym. Tills igår då.

”Tag 2 betala för 1” står det vid ett område med en massa parfymer och vad hittar jag där om inte CK In2U. Den stora frågan var då vilken annan parfym jag skulle välja och efter lite sniffande och funderande bestämde jag mig för Light Clouds från Cheap & Chic Moschino. Såhär i efterhand kan jag meddela att jag känner mig otroligt nöjd med båda. CK In2U är en lite tyngre parfym som kommer passa perfekt till hösten medan Light Clouds känns gångbar året om. Och båda två fick jag alltså för 450 kronor. Känns som ett kap!