Inhandlat: Maybelline Lash Stiletto Voluptuous

På min lilla minisemester blev det lite shopping och i sminkväg blev det Maybellines Lash Stiletto Voluptuous. Det är faktiskt första gången som jag köper en Maybelline-mascara och än så länge känner jag mig nöjd med den. För er som gillar Lancômes Hypnôs Drama kan jag säga att borsten är i det närmaste identisk så letar ni efter ett billigare alternativ ska ni spana in denna.

Jag betalade cirka €13 för den men vad den kostar här i Sverige vet jag tyvärr inte.

Smashbox Hösten 2010

Smashbox bjuder på en hel del godingar i deras sortiment för hösten. För ansiktet hittar vi:

  • Baked Fusion Soft Lights Palette i färgen  Illusion, 375 kronor
  • Creamy Cheek Color & Brush i färgen  Intrigue, 495 kronor
  • Halo Yellow, 430 kronor (släpps i september)
  • Photo Finish Luminizing Primer,  430 kronor (släpps i november)

För ögon och läppar hittar vi:

  • Läppglans i färgen Reveal, 200 kronor
  • Liquid Eyeliner & Lash Overlay i färgen Teal, 190 kronor
  • O-gloss Noir, 280 kronor
  • Eye Palette i färgen Masquerade, 425 kronor
  • Liquid Eyeliner & Lash Overlay i färgen Bronze, 190 kronor
  • Läppglans i färgen Disguise, 200 kronor

Alla produkter förutom Halo Yellow och Photo Finish Luminizing Primer ingång i kollektionen Masquerade som släpps 25 augusti.